Odpowiedzi

2010-02-23T18:20:04+01:00
Są dzieci na świecie co pragną miłości
Lecz nie zawsze to w sercach ich gości
Nie zawsze mają kogoś kto śmieje się do nich
Nie zawsze ktoś stara się być ich uśmiechem
Lecz zawsze wiedzą, że znajdą tą bramę gdzie ktoś je pokocha
Otworzą te wrota i wejdą do środka
Spojrzą mu w oczy i podadzą mu dłonie
A on je zabierze i pokarze im płomień
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:21:50+01:00
Każde dziecko duże i małe
Miłości potrzebuje by czuć sie wspaniałe.
Chce być przez rodziców zawsze kochane
Zawsze najlepsze i doceniane.

Niestety nie w każdych rodzinach to podstawa
Dziecko czuje się opuszczone,a to ciężka sprawa.
Powinno się wtedy jakoś zaradzić, wesprzeć to dziecko, mu jakoś doradzić.

Rodzice myślą , że prezentami, wszystko załatwią z pociechami.
A jemu potrzeba "tylko" miłości
Dobroci serca i wiele radości.
2010-02-23T18:32:30+01:00
Na całej długości, brak im miłości,
Dotyku im brak,
Całusów im brak,
Słów też nie w dostatku.
Nie mogą myśleć, Nie mogą spać...
Codziennie marzą o matce i ojcu,
Łzy płyną lecz otrzec ich nie ma komu...
Pomóż dzieciom głodnym miłości,
Pomóż sobie,
Pomóż mi...