Działka ma kształt prostokąta, którego szerokość ma 24 m a długość jest 2 razy większa. Na kwiaty i warzywa przeznaczono
80 % powierzchni działki, a pozostały część pasieki. Ile metrów kwadratowych działki przeznaczono na pasieki ?

3

Odpowiedzi

2010-02-23T18:14:56+01:00
Dlugosc=24*2=48m
P=48*24=1152m²
20%*1153=230.4m²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:16:07+01:00
2x24=48m
24x48m=1152m2(kwadratowych)
80% liczby 1152 to 921,6m2(kwadratowych)
1152m-921,6=230,4m2
230,4m2 przeznaczono na pasieki.

liczę na naj!!!
2010-02-23T18:16:57+01:00