Odpowiedzi

2010-02-23T18:38:38+01:00
Książka J.K. Rowling bardzo mnie zafascynowała. Polecam ją w szczególności dla tych, którzy lubią książki pełne akcji, niecodziennych zdarzeń. Historia Harry'ego i jego przyjaciół orazich wspaniałe przygody potrafią wręcz wciągnąć czytelnika.
Książka jest napisana prostym językiem, tak, że każdy bez względu na wiek może ją przeczytać.
Życzę miłej lektury!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:58:34+01:00
Ostatnio przeczytałam książkę pełną przygód trzynastoletniego chłopca ''Harry Potter i Więzień Azkabanu'' autorstwa J.K. Rowling. Harr'y bez entuzjazmu spędza wakacje ze swoim wujostwem, ale nadchodzi czas powrotu do szkoły Magii i Czrodziejstwa w Hogwarcie.Chłopiec wraca tam z radością wraz ze swoimi przyjaciółmi Ronem i Hermioną. W tym samym czasie z najbardziej strzeżonego więzienia dla czarodziejów ucieka grożny przestępca Syriusz Black- ojciec chrzesny Harrego skazany na dożywocie za zabójstwo Petera Pittigriw oraz ośmiu mugoli (ludzi poza magicznych).Świat czarodziejów uważa że chce on zabić swojego chrześniaka z zemsty za pokonanie Czarnego Pana więc rusza na odnalezienie zbiega. z azkabanu zostają wypuszczone przerażające istoty-dementory które mogą wyssać z człowieka duszę.W książce poznajemy nowego nauczyciela Czarnej Magii-profesora Lupina, a taże poznajemy Hagrida w roli nauczyciela i dowiadujemy się więcej o przeszłości profesora Snape'a. Wraz z Harym odwiedziliśmy jedyne miejsce całkowicie zamieszkane przez czarodziejów- Hogsmeade.Książka jest pełna bardzo ciekawa pełna nowych pomysłów oraz przygód które czyta się w zaskakującym tempie.
1 1 1