Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T20:55:37+02:00
Jan Paweł II człowiek o niezwykłej osobowości dlatego że:
-kochał każdego człowieka
-pomagał każdemu
-Wybaczył swojemu wrogowi
-traktował wszystkich jednakowo
-Troszczył się o potrzeby innych
- Szanował życie
2009-10-16T20:58:25+02:00
Jan Paweł II dostał nagrodę nobla za rozszerzenie pokoju na świecie i przebaczył swojemu wrogowi choć ledwo co wyszedł żywy z oszczału