Odpowiedzi

2010-02-23T18:17:33+01:00
Tren - utwór liryczny będący wyrazem żalu z powodu czyjejś śmierci oraz rozpamiętywaniem zalet i zasług zmarłego.
249 4 249
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:36:16+01:00
Tren- in. pieśń lamentacyjna poświęcona osobie zmarłej, chwaląca jej zalety, zasługi, sławiąca jej czyny. W pieśni tej podmiot liryczny zawsze wyraża żal z powodu odejścia kogoś bliskiego, bądź ogólnie cenionego.
143 2 143