Odpowiedzi

2010-02-23T18:22:35+01:00
Chrystus skazany na śmierć;

Jezus bierze krzyż na ramiona

pierwszy upadek;

Spotyka swoją matkę

Szymona z Cyreny pomaga nieść krzyż;

Św. Weronika ociera twraz Panu Jezusowi

Drugi upadek

Spotyka płaczące niewiasty;

Trzeci spadek;

Pan Jezus z szat obnażony;

Ukrzyżowanie;

Śmierć na krzyżu;

Pan Jezus zostaje zdjęty z krzyża

Pan Jezus złożony do grobu.
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:24:16+01:00
Droga krzyzowa
1.Jezus skazany na śmierć przez Piłata
2.Jezus bierze krzyż na ramiona
3.Jezus upada pod cięzarem krzyżem
4.Jezus spotyka Swą Świętą Matkę
5. Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi
6. Weronika ociera twarz Chrystusowi
7. Jezus znowu upada pod krzyżem
8. Jezus pociesza płaczące niewiasty z Jerozolimy
9. Jezus upada pod krzyżem po raz trzeci
10. Jezus odarty z szat
11. Jezus przybity do krzyża
12. Jezus umiera na krzyżu
13. Zdjęcie Jezusa z Krzyża
14. Złożenie Jezusa do grobu
Tajemnice bolesne
1.Konanie Pana Jezusa w Ogrójcu
2.Biczowanie Pana Jezusa
3.Cierniem koronowanie Pana Jezusa
4.Pan Jezus niesie Krzyż na Kalwarię
5.Ukrzyżowanie Pana Jezusa
43 4 43
Ty Nati7 masz zle 13 z drogi krzyżowej.Jakie zdjęcie ?!
2010-02-23T18:26:44+01:00
Stacje drogi krzyżowej:
1.Jezus skazany na śmierć przez Piłata
2.Jezus bierze krzyż na ramiona
3.Jezus upada pod krzyżem
4.Jezus spotyka Swą Świętą Matkę
5.Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi
6.Weronika ociera twarz Chrystusowi
7.Jezus znowu upada pod krzyżem
8. Jezus pociesza płaczące niewiasty z Jerozolimy
9. Jezus upada pod krzyżem po raz trzeci
10. Jezus odarty z szat
11. Jezus przybity do krzyża
12. Jezus umiera na krzyżu
13. Zdjęcie Jezusa z Krzyża
14. Złożenie Jezusa do grobu
21 4 21