Szerokość prostokąta jest rowna x, a długośc jest 4 razy większa od szerokości. Przedstaw w postaci jednomianu pole tego prostokąta.Oblicz to pole dla x=5




jednomian 9x³y² przedstaw na cztery rozne sposoby w postaci iloczyny dwóch jednomianów

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:27:30+01:00
P=x*4x=4x²
Dla x=5 pole wynosi 4*5²=100

9x³y²=9x³*y²=9*x³y²=9x²*xy²=9y*x³y
2010-02-23T18:28:47+01:00
Długość pola ( coś chyba nie tak )
jednomian będzie 4 * x * x = 4x²
pole dla x = 5:
4 * 5² = 4 * 25 = 100
:)
1 4 1