1.Określ,jaki obwód ma wielokąt,którego każdy bok ma długość 5,gdy wielokąt ten jest :
a) trójkątem b)rombem c )pięciokątem d) wielokątem o n bokach

1. b) Określ,jakie pole ma kwadrat którego obwód wynosi 4,8,100 i n

2 Zadania za 50 pkt : ] Mysle ze sie opłaca :)
Pozdrawiam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:26:42+01:00
Załącznik
jeżeli nie działa proszę o podanie maila lub gg wyśle
35 1 35
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T18:40:01+01:00
1. Jeżeli za x oznaczymy ilość boków to wzorem będzie: x×5. Sprawdźmy np."a" trójkąt ma 3 boki więc obwód będzie 3×5=15.. itd.
2.Jeżeli za x oznaczymy obwód to wzorem na obliczenie pola będzie: ¼x×¼x. Sprawdźmy np.100 (¼×100)×(¼×100)=25×25=625..itd ;)
82 1 82