Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:21:58+01:00
Ścieżka jest to lokalizacja danego pliku np C:\Program Files\EA GAMES
2010-02-23T18:22:13+01:00
Ścieżka- spontanicznie powstała droga, po której poruszają się zwierzęta, a także ludzie. Najczęściej ma postać wydeptanej, krętej linii, prowadzącej np. od miejsc żeru do wodopoju.





Chyba o to chodziło ???
Mam nadzieję że jakoś pomogłam ;)
2010-02-23T18:22:39+01:00
Nie wiem czy oto chodzi, ale ścieżka to taka dróżka, po której poruszają się ludzie, zwierzęta. Często jest wydeptana.