9. Zapisz
a) sześcian liczby a
b) połowe sumy liczb a i b
c) liczbę o 5 mniejszą od połowy liczby x
d) liczbę większą o 10 od liczby trzy razy mniejszej od x
e) liczbę o a mniejszą od b
f) liczbę x razy wiekszą od y

Jakieś dziwne to zadanie kompletnie nie rozumiem ; /

3

Odpowiedzi

2010-02-23T18:23:44+01:00
A) a³
b) (a+b)/2
c) x/2 - 5
d) x/3 +10
e) b-a
f) xy
1 5 1
  • KeI
  • Początkujący
2010-02-23T18:24:34+01:00
A*
*napisz 3
1/2(a+b)
1/2x - 5
10 + x/3
b - a
xy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T18:27:04+01:00
A)

b)
(a+b)/2
c)
½x-5
d)
⅓x+10
e)
b-a
f)
xy
3 5 3