Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:29:52+01:00
Stolica jest to główne miasto w kraju, które pełni funkcję miasta reprezantycyjnego
1 5 1
2010-02-23T18:30:44+01:00
Stolica – główne miasto państwa, siedziba rządu lub innego organu władzy wykonawczej, siedziba przedstawiciela władzy wykonawczej w terenie, przeważnie główne miasto krainy historycznej. Określenie stolica w języku polskim pochodzi od wyrazu stolec, oznaczającego miejsce do siedzenia, tron.
1 5 1