Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:33:32+01:00
Miał długie, kręcone włosy oraz charakterystyczne znamię na nodze stanowiące po powrocie jego znak rozpoznawczy.
- przenikliwość i spryt
- Przebiegłość, chytrość
- wytrwałość
- Pomysłowość i inteligencja
- chciwość
- bezwzględność i okrucieństwo
- Jest wzorem męża i ojca
- nie traci nigdy nadziei i wiary na MK
połączenie się z ukochaną rodziną

http://www.polskina5.pl/charakterystyka_odyseusza
5 4 5
2010-02-23T18:40:24+01:00
Odyseusz jest głownym bohaterem eposu osyseji. władnce itaki jest przedstawiany jako mąż sprytny i zaradny. wygląd odyseusza : wysoki, umięśniony, o rozłożystych barwach i wąskich biodrach. był bardzo pszystojny - miał długie, krucze, kędzieżawe włosy i ciemne oczy.
< Wysrarczy>
3 2 3