Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T18:33:43+01:00
Georges Bataille
Poezja prowadzi od znanego ku nieznanemu.

Simonides
Poezja to mówiące malarstwo, a malarstwo - milcząca poezja.

Heinrich Heine
Poezja jest chorobą niektórych ludzi, podobnie jak perła jest cierpieniem ostrygi.

Alfred Musset
Poezja robi z łez perły.
2010-02-23T18:39:38+01:00

Każdego dnia trzeba posłuchać choćby krótkiej piosenki, przeczytać dobry wiersz, obejrzeć piękny obraz, a także, jeśli to możliwe, powiedzieć parę rozsądnych słów.
Johann Wolfgang von Goethe

Warto umrzeć
dla takiego wiersza
któremu
nie dowierza śmierć.

Ewa Lipska "Drzazga"

Poezja jest chorobą niektórych ludzi, podobnie jak perła jest cierpieniem ostrygi.

Poezja to mówiące malarstwo, a malarstwo - milcząca poezja.


dorzucam jeszcze linka może coś innego sobie wyszukasz
http://ecytaty.pl/Poezja/

pozdrawiam ;)