Odpowiedzi

2010-02-24T11:15:47+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-24T12:02:29+01:00
P1=6cm*4cm=24cm kw
P2=4cm*4cm/2=8cm kw
Pc=24cm kw+8cm kw=32cm kw
odpowiedź: c
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T14:51:25+01:00
Figurę dzielimy na prostokąt i trójkąt:
trójkąt:(jest prostokątny równoramienny)
a-ramię trójkąta
a=6cm-2cm=4cm
P.trójkąta=(4cm*4cm):2=8cm²
prostokąt:
P.prostokąta=4cm*6cm=24cm²
P.całkowite=8cm²+24cm²=32cm²

odp:C