1.Otrzymałeś sakrament chrztu świętego. Pan Bóg zawarł z tobą ,,przymierze". Za co i za kogo chciałbyś podziękować Panu Bogu

2.Abraham był człowiekiem wybranym przez Pana Boga. Wymień cechy Abrahama, które podobały się stwórcy.
Która z wymienionych cech chciałbyś naśladować ??

3.Na podstawie tekstu biblijnego Lb 6,24-26znajdującego się w podręczniku,w bloku z sandałkami ,ułóż życzenia z dowolnej okazji dla swoich bliskich

ten tekst biblijny to:
Pan Bóg tak jak prawie cztery tysiące lat temu czuwał nad patriarchami i błogosławił im, tak samo dziś opiekuje się oraz troszczy o każdego z nas, pragnąc naszego szczęścia

Bardzo bym chciała abyście mi to napisali dziś ponieważ to jest na jutro!!(jutrzejszy dzień to 24.02.2010r.)

2

Odpowiedzi

2010-02-24T10:33:24+01:00
1.Chciałabym podziękować za to,ze przez ten Sakrament stałam się Jego dzieckiem i mam wstęp do Królestwa Bożego po śmierci.Podziękowałabym również za rodziców,którzy dali mi życie i będą mnie wychowywać w nauce chrześcijańskiej.Dzięki przymierzu zawartemu z Bogiem będę miała ochronę przed Diabłem,a tym samym przed ostatecznym potępieniem,bo przy chrzcie będę miała już "formalnie" swojego Anioła Stróża ,który będzie mnie strzegł.Za to też bym chciała mu podziękować.


2.Abraham (początkowo Abram,Bóg zmienił mu imię na Abraham) jest nazywany ojcem wiary.Był bardzo wierzący,bezgranicznie zaufał Bogu.W tym celu opuścił rodzinna ziemie i uwierzył że Bóg da mu syna choć było to sprzeczne z logika i biologią.Bogu podobało się także,że był gotowy ofiarować Jemu swojego jedynego syna . Ja na wzór Abrahama chciałabym odszukać w sobie taką wiarę jaka miał Abraham i zawierzyć swoje życie w Jego rękach, nie poddając sie namowom umysłu.

3.Życzę Ci, by w Dniu Twoich urodzin,ale i przez Całe życie Bóg doświadczał Cię swoimi wielkimi łaskami,aby Anioł Stróż strzegł Cię od zła fizycznego i duchowego. Niech Bóg obdarzy Cię życzliwymi osobami,które pomogą Ci zrozumieć Jego wielką Miłość i prowadzą drogą Zbawienia w przyszłym świecie.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T12:25:58+01:00
1. za to że stałam się dzieckiem boży i mogę go nazywać tatą
2.- wiar
- kochał bez granicznie boga
-był uczciwy
-posluszny
najbardziej chciałabym nasladowac posluszeństwo
3. życze ci droga babciu aby bug czuwał nad tobą i zawsze ci płogosławił
4 4 4