Człowiek a łańcuchy pokarmowe?
Wykorzystując poniższe łańcuchy pokarmowe podaj kilka cech określających umiejscowienie człowieka w łańcuchach pokarmowych.
kapusta ->zające -> człowiek
kapusta -> człowiek
kapusta -> ślimaki -> żaby -> człowiek
glony -> człowiek
glony ->ryby -> człowiek

2

Odpowiedzi

2009-10-16T21:32:03+02:00
Człowiek może występować w łańcuchu pokarmowym jako roślinożerca lub drapieżca.Odgrywa on różne role.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T21:33:17+02:00
Człowiek jest mieśożerny jak i roślinożerny. odgrywa on różne role i zawsze jest na końcu łańcucha pokarmowego.
4 3 4