Odpowiedzi

2010-02-23T18:37:33+01:00
Radość życia to czerpanie z niego pełnymi garściami. Carpe diem-chwytaj dzień. Sam fakt istnienie wyzwala w nas entuzjazm, egzystencja jest celem i środkem.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:40:55+01:00
Radość życia to coś takiego , ze cieszysz się że żyjesz
radujesz się gdy widzisz piękno otaczające ten świat
chcesz się spełniać we wszystkim
nie widzisz na swej drodze żadnych barier
widzisz świat przez różowe okulary
poprostu cieszysz się we wszytskiego co cię spotyka
1 5 1