Proszę o Przetłumaczenie na j. niemiecki

1.Czy widziałeś wczoraj prognozę pogody
2.Oglądam przede wszystkim audycje sportowe
3.Moim zdaniem ta książka jest niewiarygodnie dobra
4.On często siedzi przy komputerze
5.Telewizja to pożeracz czasu

Proszę szybko

2

Odpowiedzi

2010-02-23T18:45:02+01:00
1. Haben Sie schon das Wetter gestern
2. Ich sehe vor allem Sportprogramme
3. Meiner Meinung nach ist dieses Buch unglaublich gut
4. Oft sitzt er am Computer
5. Das Fernsehen ist ein Fresser der Zeit
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T18:45:39+01:00
1. Haben Sie schon das Wetter gestern
2 . Ich sehe vor allem Sportprogramme
3 . Meiner Meinung nach ist dieses Buch unglaublich gut
4 . Oft sitzt er am Computer
5. Das Fernsehen ist ein Fresser der Zeit