1) cena 1 metra materiału jest równa 28 zł oblicz cenę metra materiału po podwyżce o y procent
2) ewa otrzymała ze spr. x punktów. punkty zdobyte przez ewe stanowią 75 procent punktów możliwych do uzyskania z tego spr. jaka była maksymalna liczba pkt. możliwych do uzyskania
3) cena pewnego towaru przed obniżką wynosiła x zł a po obniżce y zł.o ile procent obniżona cenę
4) napisz liczbę 3 cyfrową której cyfrą setek jest a, cyfra dziesiątek b,cyfra jedności c
dam naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:49:18+01:00
1.
1m-28zł
y%- podwyżka
28×y/100=0.28y - podwyżka
28+0.28y- cena po podwyżce
2.
x=75%
0,75=x
y=1,25x
3.
z%
4.
100×a+10×b+c
2010-02-23T18:50:24+01:00
1)28*y/100+28
2)4/3*x
3)(x-y)*100/x
4)100a+10b+c