Odpowiedzi

2010-02-23T18:45:55+01:00
Cześć! :)

1) Zachęcam do wziecia udzialu w kursie wspinaczki skalkowej ktora oferuje firma AC Kursy Wspinaczki Skalkowej Jest tanie i Bardzo przydatne Zapraszamy :)

2)Reklamy maja ogromny wplyw na zycie czlowieka poniewaz ludzie kupuja rzeczy najtansze i najlepsze :)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:48:13+01:00
1. Uwaga uwaga! Biuro turystyczne "The climb travel" zachęca do wspaniałego wyjazdu na wspinaczkę. Każdy kto zajmie miejsce na podium zdobędzie wysoką kwotę wartości 10.000 zł, a w dodatku bilety na wyjazd do Włoch do Rzymu! Wspinaczka tania kosztuje tylko 100 zł! A tyle możesz zyskać! Są też nagrody pocieszenia warte pościeli i kosmetyków.

Wdrap się na górę,
To kroków kilka,
Zrób w skale dziurę,
I jesteś gość!

2. Reklamy są dobre dla naszego środowiska. Zachęcają ludzi by kupowali dobre i tanie produkty. Mało, wspierają rozwój rynku i Polski. One sprawiają że człowiek odmienia swe życie
4 4 4