Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T18:50:49+01:00
Ogłoszenie
Ogłaszam 15.03.2010 zaginął indianin.
Proszę żebyście go poszukali ma 1.3 m i szczupły.
Dajcie mi znać na nr telefonu.



Odchodzę od tematu dostałem za to 6
45 2 45
2010-02-23T18:50:50+01:00
Uwaga! Uwaga!
Poszukujemy indianina, jest on niebezpieczny.
Jest wysoki, ma ciemne włosy, zielone oczy i indiańskie ubranie.
Osoba, która zauważy podejrzanego proszona jest o kontakt tel. 5555-666-77
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:51:20+01:00
Poszukiwany Indianin Joe. Jest on zabójcą tutejszego doktora. Jest on niezbyt wysoki o ciemnych oczach i włosach.Ubrany jest w pomarańczowe poncho i buty na rzemyk.Jeśli ktoś widział go jest proszony o kontakt pod. nr.2223543.
57 4 57