Odpowiedzi

  • Iwan
  • Rozwiązujący
2009-10-16T21:48:27+02:00
Proszę bardzo definicja:
http://portalwiedzy.onet.pl/5589,,,,mieszanina_piorunujaca,haslo.html
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T21:49:26+02:00
Mieszanina piorunująca:wybuchowa mieszanina gazowa wodoru z tlenem (2:1 objętościowo, 1:9 wagowo) lub powietrzem (2:5 objętościowo). Nazwa mieszanina piorunująca nawiązuje do jej właściwości wybuchowych. Po jej zapaleniu następuje gwałtowne spalanie wodoru (wybuch), produktem tej reakcji jest woda.

Tak myślę ;]
2009-10-16T22:58:21+02:00
Mieszanina piorunująca, mieszanina tlenowodorowa; dawniej powietrze grzmiące (nazwa osiemnastowieczna obecnie nie używana) - wybuchowa mieszanina gazowa wodoru z tlenem (2:1 objętościowo, 1:9 wagowo) lub powietrzem (2:5 objętościowo). Nazwa mieszanina piorunująca nawiązuje do jej właściwości wybuchowych. Po jej zapaleniu następuje gwałtowne spalanie wodoru (wybuch), produktem tej reakcji jest woda.

WIECEJ NA http://pl.wikipedia.org/wiki/Mieszanina_piorunująca