Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:50:34+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Spójniki:
a, i, oraz, tudzież, albo, bądź, czy, lub, ani, ni, a, aczkolwiek, ale, jednak, lecz, natomiast, zaś, czyli, mianowicie, dlatego, i, przeto, tedy, więc, zatem, aby, bo, choć, czy, jeżeli, ponieważ, że.

Przyimki:
z, do, na, bez, za, pod, u, w, nad, od, po, z + nad = znad, po + przez = poprzez, z + za = zza
61 4 61
2010-02-23T18:51:05+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Spójniki to: i,oraz,albo,lub,bądź,ani,a,ale,czy.lecz.jednak,natomiast,zaś,zatem,więc,jeśli,czyli,dlatego.

Przyimki:
na,pod,u,w,pod,spośród,za,nad ;)
34 4 34