Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:52:45+01:00
Wychowanie w wierze katolickiej przez rodzine polega na wpajaniu tego, ze bog to jest to samo co kosciol (a bog jest wszedzie wedlug bibli a nie tylko w kosciele), ze gdy sie niechodzi do kosciola to jest sie niewierzacym(a w Boga mozna wierzyc zawsze i wszedzie), aha i jescze nalezyte dawanie na tace co niedziele... Pozdrawiam :)
1 5 1
2010-02-23T18:56:17+01:00
Wychowanie w wierze.
tu chodzi o to, ze rodzina a szczegolnie nasi rodzice powinni przekazac nam wiare w Boga. powinni nauczyc nas jak zyc wedlug prawa boskiego, jak sie modlic. powinni razem z nami uczesniczyc w niedzielnej mszy swietej i spowiadac sie tak jak uznaje Bog. powinnismy zachowywac tradycje swiateczne. byc otwartym na czyjejs nieszczescie i pomagac bliznim.