Odpowiedzi

  • Iwan
  • Rozwiązujący
2009-10-16T21:55:35+02:00
Dane:
masa - 1,2t
przyspieszenie - 2,5m/s²

Szukane:
siła - ?

Rozwiązanie:

a=F/m

F= a × m
F=2,5m/s² × 1200kg=3000N
  • Użytkownik Zadane
2009-10-16T22:26:40+02:00
Dane:
m=1,2t=1200kg
a=2,5m/s²

Szukane:
F=?

Obliczenia:

a=F/m

F= a * m
F=2,5m/s² * 1200kg=3000N =3kN

Odp. Zakładając, że nie ma tarcia, ani oporów ruchu, silnik ma siłę napędową równą 3kN(3000N).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T23:05:37+02:00
Dane:
m = 1,2t = 1200kg
a = 2,5 m/s²

Szukane:
F = ?

Wzory:
F = a * m

F = 2,5m/s² * 1200kg = 3000 N