Potrzebuje wyjaśnienia tych słów :

niewdzięczna -
wdzięczna -
ciekawska -
śmiała -
nieposłuszna -
uparta -
skryta -
apetyczna -
miła -
uczucuiowa -
małomówna -
grymaśna -

poproszę o jakieś normalne odpowiedzi, pilne na jutro! z góry dziękuję, pzdr. <3

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:55:02+01:00
Niewdzięczna-osoba,która nie potrafi podziękować za coś
wdzięczna-człowiek dziekujący za dobre czyny
ciekawska-dziwczyną,która wszystko by chciała widzieć
śmiała-jest zdolna do pokonywania nowych przeszkód
nieposłuszna-nikogo nie słucha,robi wszytsko po swojemu
uparta-wszystko się jej nie podoba
skryta-nie chce nic powiedziec,unika odpowiedzi
apetyczna-wyglada bardzo kusząco
miła-jest dla każdego bardzo pomocna,ładnie się wyraża
uczuciowa-angażuje się w wiele rzeczy,potrafi być dobra w uczuciach
małomówna-nie chce zbytnio mówić
grymaśna-dużo rzeczy się jej nie podoba
2010-02-23T18:59:42+01:00
Niewdzięczna - obojętna, niewrażliwa
wdzięczna - wrażliwa, potrafi docenić czyjąś pracę
ciekawska - wszystko musi wiedzieć
śmiała - odważna, dzielna, nieustraszona
nieposłuszna - obojętna, buntownicza
uparta - buntownicza, krnąbrna, nieustępliwa
skryta - nieśmiała, niedostępna, samotnicza
apetyczna - słodka, pociągająca, ponętna, uwodzicielska, kokietka
miła - sympatyczna, wesoła, radosna
uczuciowa - wrażliwa, sentymentalna, czuła, troskliwa
małomówna - skryta, mrukliwa, milcząca
grymaśna - kapryśna, rozkapryszona, humorzasta, wybredna
2010-02-23T19:04:43+01:00
Niewdzięczna - niepoczuwający się do wdzięczności
wdzięczna - pełen wdzięku , mający serdeczne uczucia dla swego dobroczyńcy, pragnący podziękować i odwzajemnić się za doznane dobro
ciekawska - osoba nadmiernie interesująca się cudzymi sprawami
śmiała - bez lęku lub bez obaw, w sposób świadczący o dużej pewności siebie
nieposłuszna - niespełniający poleceń ,niepoddający się czyjejś woli
uparta - odznaczający się uporem, upierający się przy czymś
skryta - nielubiący mówić o sobie
apetyczna - o dziewczynie lub dziecku: mający ładne, gładkie ciało
miła - sprawiający przyjemność, wywołujący przyjemne wrażenie, uprzejmy uczuciowa - łatwo się wzruszający lub ulegający nastrojom , silnie działający na emocje lub wyrażający uczucia
małomówna - taki, który rzadko się odzywa, nie lubi dużo mówić
grymaśna - okazująca niezadowolenie

myślę że pomogłam ;DD
pzdr,<3 ; **********