Odpowiedzi

2010-02-23T18:53:00+01:00
To są funty
Brytyjski sterling
Brytyjski sterling, potocznie zwany funtem, jest walutą w Anglii, Szkocji i terytoriach Wielkiej Brytanii. Symbol funta wygląda jak kaligrafowana wielka litera L z poprzeczną kreską mniej więcej w połowie wysokości. Znak ten może zostać otrzymany na makach poprzez naciśnięcie klawiszy option+3. W środowisku MS Windows znak funta jest osiągalny przez wpisanie kodu alt+0163
2 3 2
2010-02-23T18:53:43+01:00
Wydaje mi się że to funt
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:54:17+01:00

Ta waluta obowiązuje w Anglii. CZyta to się jako funty czyli np. 25 funtów
4 4 4