Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:52:54+01:00
Zauroczenie,miłość,namiętność,rozanielenie,ekscytacja,fascynacja,rozmiłowanie,natchnienie
2010-02-23T18:54:52+01:00
Przede wszystkim Romeo jest rozerwany miedzy swoją rodziną a ukochaną, dlatego tez mozemy stwierdzic , iz stoi przed nielada wyzwaniem jakim jest dokonanie wyboru.
-kocha Julie- doznaje uczucia miłosci
-bezsilnosc- nie wie co zrobic by zwasnione rody sie pogodziły