Odpowiedzi

2010-02-23T18:56:01+01:00
A)50cm*50cm*6=15000 cm2=1,5 m2
b)50cm*50cm*50cm=125000 cm3=125 dm3=125 L
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:59:46+01:00
Pole podstawy = 50cm × 50cm
Pole podstawy = 2500cm²
Pole boczne = 2500cm² × 4
Pole boczne = 10000cm²
Pole całkowite = 2500cm² × 2 + 10000cm²
Pole całkowite = 15000cm² = 150m²

Objętość = 2500cm² × 50cm
Objętość = 125000 ml = 125l
15 3 15
2010-02-23T19:02:07+01:00
A)
P.kwadratu= 50cm * 50cm= 2500cm²
Pc= 2500cm² * 6 =15000cm²=150m²
b)
V=a³=50³=125000cm³=125l
7 2 7