Odpowiedzi

2010-02-23T19:06:40+01:00
Moja ulubioną potrawą jest piza. Najlepiej smakuje gdy jest na cienkim cieście. Bradzo mi smakuje gdy jest w niej dużo sera, pieczarek oraz mięsa z kurczaka. Gdy jest odpowiednio doprawiona smakuje wyśmiencie.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:08:40+01:00
Moją ulubioną potrawą są pierogi z truskawkami. To cudowne jedzenie zawsze przypomina mi o ciepłym lecie(dzięki truskawką). Najbardziej lubie kiedy to danie przyrządza moja babcia. Ma ona ,,magiczne" sposoby aby ciasto wręcz rozpływało się w ustach. Kiedy tylko mogę pomagam jej sklejać ów pierożki. Zawsze dodajemy do środka trochę cuktu aby truskawki smakowały jak świeże i soczyste. Często robię również polwę ze śmietany . Podsumowując: uważam że to danie (zwłaszcza w wykonaniu mojej babci) jest bezkonkurencyjne.

;)ja też lubiępierogi z truskawkami ;p ;D ;*
Uwaga na blędy ort. za które przepraszam;)
7 5 7