Odpowiedzi

  • judy
  • Początkujący
2010-02-23T19:02:52+01:00
Cechy robinsona : zaradność - wykorzystał to, co zastał na wyspie do swych potrzeb np. urządzenie mieszkania w grocie
pomysłowość - budowa kompasu, sporządzenie kalendarza, wyplatanie koszyków, pieczenie ciasta, krzesanie ognia.
2010-02-23T19:04:44+01:00
Robinsona Cruzoe można nazwać człowiekiem pomysłowym i zaradnym, ponieważ wymyślił wiele przydatnych rzeczy np:garnki itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:27:48+01:00
Zrobił jaskinie jako dom
złapał kozy i zrobil zagrode
zrobil lodke
zrobila falwork
zrobil dach
uprawial rosliny
zrobil tratwe
1 5 1