Odpowiedzi

2010-02-23T18:56:55+01:00
Nie wymieniam imienia pana Boga na daremno
1 1 1
2010-02-23T18:58:15+01:00
Gdy przechodzę obok Kościoła, żegnam się, Nie wzywam Imienia Bożego nadaremno.

Myślę, że tyle wystarczy.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:59:23+01:00
Imię Boże stanowi dla mnie najwyższą wartość. Należy szanować jego świętość i jak mówi Dekalog: Nie będziesz brał imienia Pana Boga swego na daremne. Ponadto dbam o czystość mojego języka,gdyż używanie wulgaryzmów stanowi obrazę samego Boga. Nie pozwalam też na łamanie powyższych zasad w mojej obecności, nawet jeżeli spotyka się to z negatywną reakcją otoczenia. Dbam o moje świętości i jestem dumna z mojej wiary.
1 5 1