W szkole liczącej 250 uczniów przez 10 miesięcy roku szkolnego prowadzono zbiórkę pieniędzy na rzecz schroniska dla bezdomnych zwietząt.Ile pieniędzy by zebrano ,gdyby każdy uczeń szkoły wpłacał na ten cel 20gr miesięcznie?

Bardzo prosze o szybkie rozwiązanie tego zadania:***
Z góry bardzo dziękuję:************<prosi>

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T18:57:36+01:00
250*10*0,20ZŁ= 500ZŁ
1 5 1
2010-02-23T18:59:40+01:00
250x10=2500
2500x0.2=500
zebrano by 500zł
1 5 1