Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:09:35+01:00
Praca organiczna-to hasło epoki pozytywizmu.Mówi ono o konieczności pracy nad każdym elementem organizmu społecznego.To również konieczność oświecania i uświadamiania społeczeństwa i pokazywania wszelkich zdobyczy cywilizacji.
16 4 16
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:12:20+01:00
Praca organiczna jest stałą, systematyczną pracą nad każdym elementem organizmu. Pod tym hasłem propagowano rozwój cywilizacyjny, unowocześnienie przemysłu, handlu, rolnictwa.
51 4 51