Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:06:01+01:00
3x=5-12x+40+9x+4+2
3x+12x-9x=5+40+4+2
6x=51/6
x=8,5
7y-18+3y-28-5y-8y=2y
7y+3y-5y-8y-2y=18+28
-5y=46/(-5)
y=-9 i 1/5
-48x-216+72x-18x+420=-4x-208
-48x+72x-18x+4x=-208+216-420
10x=-412/10
x=41,2
2010-02-23T19:11:54+01:00
3x+12x-9x=5+40+4+2
6x=51 ] :6
x=51/6=8½

7y-18+3y-28-5y-8y=2y
7y+3y-5y-8y-2y=18+28
-5y=46 ]: (-5)
y= -9⅕

-48x-216+72x-18x+420=-4x-208
-48x+72x-18x+4x=-208+216-420
10x=-412 ]:10
x=-41,2