Zadanie 1.

Liście zimotrwałe charakterystyczne są dla:

a. wrzosu i borówki

b. sosny i modrzewia

c. bagna i cedru

Wybierz prawidłową odpowiedź i opisz rośliny z danego punktu.



Zadanie 2.

W odcinku szyjnym żaby występuje:

a. tylko dźwigacz

b. dźwigacz i obrotnik

c. tylko obrotnik

Odpowiedź uzasadnij.


Proszę o rozwiązanie jak najszybciej , daje naj

2

Odpowiedzi

2010-02-23T19:02:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:12:45+01:00
1. C Bagno zwyczajne - roślina trująca, w Polsce pod ochroną gatunkową całkowitą. Używane jako środek przeciw molom. Cedr - drzewo z rodziny sosnowatych. Występuje w godle Libanu;)
2. A Jest to ogólna prawidłowość dla płazów