Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:03:24+01:00
Moim zdaniem wniosek jest jeden ludzie marzą :) żartuje wiem ze nie o taką odpowiedz ci chodzi
wniosek jest taki że marzenia są jakimś tam fundamentem zycia.
Mając mażenia mamy jakieś cele, przekonani dążymy do nich wiedząc czego chcemy. Życia z marzeniami jest barwne i ciekawsze. Po zrealizowaniu marzenia czujemy sie spełnieni i szczęsliwi ze cos nam się udało
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:03:34+01:00
Hm, na moje oko wniosek z tego jest taki, że większość osób, z którymi przeprowadziłaś tę ankietę chce spełnić swoje marzenia, co oznacza, że nie są leniami, którzy myślą, że dostaną coś za darmo, tylko walczą o to, co chcą osiągnąć i zazwyczaj docierają do tegoż celu...