Uzupełnij zdania.

Rzeka,która wpada do morza lub jeziora i nie jest dopływem innej rzeki,to rzeka................Wpływające do niej rzeki zwane są.................Rzekę główną wraz ze wszystkimi jej dopływami nazywamy.................rzeczną.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:12:32+01:00
Rzeka,która wpada do morza lub jeziora i nie jest dopływem innej rzeki,to rzeka główna. Wpływające do niej rzeki zwane są dopływami.Rzekę główną wraz ze wszystkimi jej dopływami nazywamy siecią rzeczną/systemem rzecznym.
6 5 6
2010-02-23T19:23:59+01:00
Rzeka ktora wpada do morza lub jeziora i nie jest doplywem innej rzeki to rzeka GŁÓWNA wplywajace do niej rzeki zwane sa DOPŁYWAMI. rzeke glowna ze wszystkimi jej doplywami nazywamy systemem rzecznym
5 4 5