Odpowiedzi

2010-02-23T19:06:35+01:00
1. Co robisz chętnie?
2. Co to jest?
3. Jak masz na imię?
4. Jakie jest twoje ulubione ubranie?
Gdzie mieszkasz?
ciemny, niebieski, całkiem szykowny
Dość chętnie gram w tenisa, oglądam TV, słucham muzyki

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:08:05+01:00
1.Was machst du gern?
Co lubisz robic najcietnie?
2. Wo ist das?
Gdzie to jest?
3.Wie heiBt du?
Jak sie nazywasz?
4.Wie ist dein Lieblingskleid
Jakie jest twoje ulubione ubranie?
5. Wo wohnst du?
Gdzie mieszkasz?
6.DunkelBlau, lang, ganz schick.
ciemny, niebieski, całkiem szykowny
7.Ich spiele tennis seche gern Filme, hore Musik
Ja gram w tenisa ogladam chetnie filmy, slucham muzyki
2010-02-23T19:27:03+01:00
1. co robisz chetnie?
2. gdzie to jest?
3. jak sie nazywasz?
4. jaki jest twoj ulubiony przedmiot?
5. gdzie meiszkasz?
6. ciemny, niebieski, całkiem szykowny
7. gram w tenisa, ogladam filmy, slucham muzyki