Odpowiedzi

2010-02-23T19:10:39+01:00
Otrzeć się o śmierć- ledwo ujść z życiem.
stanąć nad przepaścią- bardzo ryzykować,znajdować się w sytuacji poważnego zagrożenia
świadomie narażać się na niebezpieczeństwo- igrać ze śmiercią, ryzykować.
prowadzić kogoś na zgubę- komuś źle życzyć
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:11:36+01:00
OTRZEĆ SIĘ O ŚMIERĆ- Ledwie uniknąć śmierci
STANĄĆ NAD PRZEPAŚCIĄ- znajdować się w sytuacji poważnego zagrożenia
świadomie narażać się na niebezpieczeństwo- być świadomym niebiezpieczeństwa, a mimo to zaryzykować
prowadzić kogoś na zgubę-chcieć się kogoś pozbyć poprzez wprowadzanie go w błąd

7 4 7
2010-02-23T19:14:00+01:00
1. Narazić swoje życie na niebezpieczeństwo.
2.pozwolić sobie cierpieć
3.Nie być świadomym niebespieczeństwa
4.mówić komuś nieprawde oszukiwać
6 4 6