Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:09:03+01:00
Mozesz namalować kwiaty i nad nimi kolorewe kreski jako unoszący się zapach
1 1 1
2010-02-23T19:09:57+01:00
Najlepiej tak jak na bajkach, czyli, taką łunę jakby, np. nad ciastem ( jagodowym- lubie jagody :) ) taką lekko kremową , i najlepiej pastelami, a jeśli nie masz pasteli to radze kredkki bambino
powodzenia !
:)
1 5 1
2010-02-23T19:13:47+01:00
Abstrakcja (niemożliwe)

Ostanio na artystycznych mieliśmy ten sam temat, ludziee z mojej klasy przeważnie rysowali : meteoryty oblepione różami, spadające gwiazdy o zapachu wanili, spadające ciasteczka z nieba o zapachu czekoladowym...
Mam nadzieję że chociaż trroszeczkę ;p pomogłam... Pozdrawiam ;)
1 5 1