Klub fanów i fanek Neta



Odrócony ekran w laptopie windows xp co zrobić by wrócił do normalności?
Mam laptopa z oprogramowaniem windows xp i wyłaczyłam gre i mi sie ekran odwrócil w prawo i nawet myszka . Co mam zrobic zeby wrocil do normalnosci ??? plisss , pilne:(:(

3

Odpowiedzi

2010-02-23T19:12:24+01:00
Spróbuj wejśc w :
właściwości --> ustawienia --> zaawansowane --> obrót --> i tam ' zwykły poziom 0° '

;) .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:38:36+01:00
Najprościej prawy alt i strzałaka w górę najprędzej jak grałeś wcisnąłeś tą kombinacje ale jeśli klikniesz tak jak ci napisałam będzie ok licze na naj:D
1 5 1
2010-02-23T19:39:52+01:00
Kliknij prawym klawiszem myszki i tam będzie graphics propeties czy jakoś tak i będzie pare możliwości i musisz popróbować bo nie pamiętam które
1 5 1