Uzupełnij tekst poniższej reklamy przydawkami sposród podanych:
*nowoczesne, *najlepsze, *najniższe, *profesjonalne, *naszego. *atrakcyjne, *miła, *duży, *pierwszym, *z doświadczeniem, *dla młodzieży, *nauki, *terminów, *nastolatków,

...... KURSY JĘZYKOWE ......
MÓWISZ PO ...... SEMESTRZE ........
*....... LEKTORZY ......W NAUCZANIU .......
*........ METODY
*....... ZAJĘCIA
*...... ATMOSFERA
*....... WYBÓR ......
*..... CENY W KRAJU
ZAPRASZAMY DO ...... BIURA!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:17:19+01:00
Profesjonalne KURSY JĘZYKOWE dla młodzieży
MÓWISZ PO pierwszym SEMESTRZE .nauki
*najlepsi LEKTORZY z doświadczeniemW NAUCZANIU nastolatków
*nowoczesne METODY
*atrakcyjne ZAJĘCIA
*miła ATMOSFERA
*duży WYBÓR terminów
*najniższe CENY W KRAJU
ZAPRASZAMY DO naszego BIURA!

120 3 120
2010-02-23T19:17:28+01:00
Profesjonalne kursy językowe dla młodzieży.
Mówisz po pierwszym semestrze nauki.
Najlepsi lektorzy z doświadczeniem w nauczaniu nastolatków.
Nowoczesne metody.
Atrakcyjne zajęcia.
Miła atmosfera.
Duży wybór terminów.
Najniższe ceny w kraju.
Zapraszamy do naszego biura!
51 4 51