Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:17:22+01:00
Kram
Stragan
Stoisko
Towar
Tłum
Bazar
Targ
Zgiełk
Przekupność
Ceny
Wrzawa
Ludzie
Sprzedaż
Kupno
1 5 1
2010-02-23T19:18:04+01:00
Targ
towar
warzywa
owoce
kupiec
tranzakcje handlowe
zakupy
klijeci
okazje
tłumy
hałas

1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:23:14+01:00
Rynek, stragan, tłum, harmider, chaos, targ, handel, sprzedaż, owoce, warzywa, pieniądze, kupno, rolnik, bydło, hałas, bazar, plac targowy
1 2 1