HASŁO O PAPIEROSACH, TYTONU .
Na biologię mam zrobić taki plakat i tam ma być umieszczone hasło . I nie mam pojęcia jakie może być . Pomóżcie. Jakieś hasło które mówi o tym żeby nie palić i w ogóle bd b.wdzięczna. Najlepiej by było gdyby było oryginalne i fajne ;-))

2

Odpowiedzi

2009-10-16T23:48:44+02:00
Człowiek bez papierosa to jak człowiek bez nosa! - ZMIEŃMY TO RAZEM!

Nie pal nigdy papierosów, będziesz zdrowy jak te ryby.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-16T23:48:59+02:00
Papieros zacna rzecz- możesz dzięki niemu aka mieć ! : P
2 5 2