Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-23T19:37:22+01:00
Wspinaczka wysokogórska uprawiana w Himalajach to himalaizm
Wspinaczka uprawiana w Tatrach to taternictwo

Jedyne wyjaśnienie skrótu UJAA jakie znalazłam to
Union of Jamaican Alumni Associations (USA) Inc (UJAA), czyli Jamajski Związek Stowarzyszenia Absolwentów.

UJ to Uniwersytet Jagieloński :)
2010-02-23T19:39:48+01:00
Tatry - teternictwo
himalaje - himalaizm


UJAA - jamajski związek stowarzyszenia absolwentów