Odpowiedzi

2010-02-23T19:24:09+01:00
Siedzieć jak mysz pod miotłą - być bardzo cicho :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:26:27+01:00
Może weź się też za ortografię. :)

Nie taki diabeł straszny, jak go malują.- sytuacje, cele lub osoby, które wydają się nieosiągalne nie zawsze takie są. Zazwyczaj po czasie przekonujemy się, że to tylko nasze wyobrażenia,które nie mają odniesienia w rzeczywistości.