Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T08:39:08+02:00
Mocz pierwotny ma taki sam skład jak płyny ciała. Zawiera więc m.in. mocznik, aminokwasy, glukozę, duże ilości wody
, jonów (sodu, potasu, chloru, siarczanowych i fosforanowych).
Mocz ostateczny natomiast nie zawiera ani aminokwasów. Jest też bardziej stężony. Wzrasta ilość mocznika poza tym w moczu ostatecznym znajdują się też barwniki (urobilinogen i urochrom), kreatynina, kwas moczowy i jony
5 4 5
2009-10-17T08:58:18+02:00

mocz pierwotny ma taki sam skład jak
mocz pierwotny ma taki sam skład jak płyny ciała. Zawiera więc m.in. mocznik, aminokwasy, glukoze, duże ilości wody
, jonów (sodu, potasu, chloru, siarczanowych i fosforanowych).
Mocz ostateczny natomiast nie zawiera ani aminokwasów. Jest też bartdziej stęzony. Wzrasta ilośc mocznika poza tym w moczu ostatecznym znajdują się też barwniki (urobilinogen i urochrom), kreatynina, kwas moczowy i jony
1 2 1
2009-10-17T11:14:06+02:00
1)Mocz pierwotny ma taki sam skład jak płyny ciała.
2)Zawiera więc m.in. mocznik, aminokwasy, glukozę, duże ilości wody, jonów (sodu, potasu, chloru, siarczanowych i fosforanowych).
3)Mocz nie zawiera ani aminokwasów.
4)Jest też bartdziej stęzony.
5)Wzrasta ilość mocznika, a także w moczu ostatecznym znajdują się też barwniki (urobilinogen i urochrom), kreatynina, kwas moczowy i jony.

;))
1 5 1