Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:33:22+01:00
Węgiel brunatny - energetyczno chemiczne
Margle - chemiczne
Gaz ziemny - energetyczno chemiczne
Ropa naftowa - energetyczno chemiczne
Sól kamienna - chemiczne
Kreda jeziorna - chemiczne
Torf - energetyczno chemiczne
2010-02-23T20:06:43+01:00
Surowce Energetyczne:
-węgiel brunatny
-torf
-gaz ziemny
-ropa naftowa
surowce chemiczne:
-sól kamienna
surowce Skalne
-kreda jeziorna
-margle