Zapisz liczby jako liczebniki zbiorowe.
Podkreśl odpowiedni rzeczownik spośród podanych.

(10)_______________ nożyc, noży, widelców
(12)_______________ dzieci, myszy, sióstr
(30)_______________ kociąt, psów, kur
(44)_______________ chłopców, dziewczyn, uczniów

3

Odpowiedzi

2010-02-23T19:31:44+01:00
Dziesiec

dwanascie

trzydziesci

czterdziestuczterech
6 1 6
2010-02-23T19:33:56+01:00
Dziesięć
dwanaścioro
trzydzieścioro
czterdzieścioro czworo
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:35:51+01:00
Dziesięć: nożyc, noży, widelców
dwanaście: dzieci, myszy, sióstr
trzydzieści (trzydziestoro): kociąt, psów, kur
czterdziestu czterech: chłopców, dziewczyn, uczniów.


Dostałem z tego 5
9 2 9